​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
سرخط خبرها

رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی: رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۹۵۹۴۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی: رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد + ویدئو
قهرمانان ورزش کشور و مدال‌آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی صبح امروز، چهارشنبه اول آذرماه، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مقام دوم و در بازی‌های آسیایی رتبه هفتم را در بین کشور‌های شرکت‌کننده کسب کرد.

عکس یادگاری امروز نوجوانان باستانی‌کار با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی: رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد + ویدئو

در ابتدای این مراسم، ورزشکاران رشته باستانی در حسینیه امام خمینی(ره) به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

 
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای ضمن تشکر صمیمانه از مدال‌آوران این عرصه گفتند: مدال یک نشانه و علامت از سخت‌کوشی شما است.

ایشان همچنین خاطرنشان کردند: تشکر می‌کنم از بانوان ورزشکار، آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزش‌های آسیایی را حمل کرد، در مقابل یک دنیا هویت و شخصیت یک زن ایرانی را نشان داد و تشکر می‌کنم از بانوی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال حاضر نشد با مردم نامحرم دست دهد. این‌ها خیلی اهمیت دارد. این حاشیه‌ها از خود ورزش اهمیتش بیشتر نباشد کمتر نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه فرمودند: تشکر می‌کنم از بانویی که با کودک نوزاد خود روی سکو رفت و مدالش را گرفت. این یک حرکت نمادین از احترام گذاشتن زن به خانواده و نقش مادری است.
 

بمباران‌ها عمر رژیم اشغالگر را کوتاه‌تر خواهد کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: اگر بخواهم به شما ورزشکار‌ها درباره این حوادث اخیر یک جمع‌بندی ارائه بدهم، آن جمله این است که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد. یعنی حماس به عنوان یک گروه مبارز و نه دولت و کشور با امکانات زیاد، توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات ضربه فنی کند.

مقام معظم رهبری فرمودند: رژیم صهیونیستی در حادثه‌ی طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد. یعنی حماس بعنوان یک گروه مبارز، نه بعنوان یک دولت، نه بعنوان یک کشور با امکانات زیاد بعنوان یک گروه، یک گروه مبارز توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات ضربه فنی کند.

ایشان خاطرنشان کردند: تا امروز هم نتوانستند از زیر بار فشار و ننگی که این شکست بر آن‌ها وارد کرده خودشان را خارج کنند. بله قدرت‌نمایی میکنند؛ اما کجا؟ در بیمارستان مریض‌های غزه، در مدرسه‌ی غزه، روی سر مردم بی‌پناه مردم غزه این قدرت‌نمایی ارزشی ندارد. این مثل این است که؛ که یک ورزشکاری در میدان شکست بخورد، بعد برای تلافی آن شکست به طرفدار‌های تیم مقابل حمله کند، به آن‌ها فحاشی کند و آن‌ها را کتک بزند یعنی فضاحت‌بارتر از کاری که رژیم صهیونیستی کرده انصافاً وجود ندارد.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: آن باخت سنگین، آن باخت سنگین رژیم صهیونیستی با این بمباران‌ها جبران نخواهد شد و این‌جور بمباران‌ها عمر این رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد، این ظلم و بی‌رحمی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 
 
ایشان ضمن تمجید از حرکات ورزشکاران باستانی و زورخانه خاطرنشان کردند: یکی از توصیه‌هایی که من چند سال قبل به مسئولین ورزش کشور کردم، این بود که این ورزش باستانی را سعی کنند بین‌المللی کنند.
 
مقام معظم رهبری افزودند: این ورزش بسیار ورزش زیبایی است. این گود ما، این سردم و ضرب ما، این حرکات ورزشی بسیار زیبا، آن شنا، آن میل‌گیری، آن میل‌بازی، کار‌هایی که می‌کنند. این‌ها همه‌اش چیز‌های تماشایی برای هر علاقه‌مند به ورزش است.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: امروز ورزشی که اینجا این بچه‌ها کردند، از ورزش زورخانه‌ای که ما در دوره‌ی جوانی دیدیم، انصافاً بهتر بود. هم چرخشان بهتر بود، هم میلشان بهتر بود، هم شنایشان بهتر بود، هم کار پایشان بهتر بود، همه چیزش بهتر بود.

ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، فرمودند: قوت ورزش به اتخاذ تدابیر درست در انتخاب مربی، ترکیب تیم‌های ملی و در مراقبت جدی در بروز آفت در ورزش است.

ایشان ادامه دادند: آفت یعنی فساد اقتصادی، تشکیل مافیا‌های ورزشی در داخل، آفت‌های اخلاقی برای ورزشکاران پاکیزه و پاکدامن ما. این‌ها باید مراقبت بشود.

تقدیر رهبر معظم انقلاب از ورزشکاران حامی مردم فلسطین

رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی فرمودند: تشکر میکنم از آن تیم ملی‌ای که به نشانه‌ی دفاع از مظلوم با چفیه وارد زمین شد، تشکر میکنم از ورزشکار‌هایی که هر کدامی به نحوی در حمایت از فلسطین موضع گرفتند. مدالشان را به کودکان غزه دادند، مدالشان را به شهدای بیمارستان که محل فاجعه‌آفرینی رژیم صهیونیستی بود اهدا کردند.

ایشان افزودند: تشکر میکنم از ورزشکارانی که از رویارویی با طرف صهیونیست خودداری کردند، امروز معلوم میشود که این‌ها چه کار درستی انجام دادند، حقانیت این‌ها امروز بیشتر از همیشه آشکار می‌شود. این کار‌ها چهره‌ی  برجسته و شاخص و دارای منطق و دارای اعتماد به نفس از ملت ایران را در مقابل چشم‌های صد‌ها میلیون مردم تماشاگر ورزش نشان میدهد. ملت ایران را معرفی میکند. این بخشی از قدرت ملی ایران است.

‌می‌گویند ورزش سیاسی نیست، اما وقتی احتیاج دارند به بدترین شکل آن را سیاسی می‌کنند

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: با مسئولان بین‌المللیِ ورزش ما خیلی حرف داریم، به آن‌ها خیلی ایراد داریم. روزی باید به این ایراد‌ها عادلانه رسیدگی بشود امروز قدرت‌های استعمارگر و استثمارگر و مستکبر پشت‌سر همه‌ی مراکز بین‌المللی تقریباً ایستاده‌اند مانع از بررسی عادلانه‌اند، اما یک روز ان‌شاءاللّه نوبت بررسی عادلانه به این چیز‌ها خواهید رسید.

ایشان افزودند: میگویند ورزش سیاسی نیست، اما آن وقتی که احتیاج دارند که ورزش را سیاسی کنند به بدترین شکل ورزش را سیاسی می‌کنند. به یک بهانه‌ای یک کشور را از شرکت در همه آوردگاه‌های ورزشی بین‌المللی محروم می‌کنند. چرا؟ شما فلان‌جا جنگ کردید. اما همان‌ها ۵۰۰۰ کودک شهید را در غزّه ندیده میگیرند، آنجا ورزش نباید سیاسی بشود؟ اینجا ورزش نباید سیاسی بشود، اما آنجا بطور واضح سیاسی میشود اشکالی هم ندارد. یک کشور را به بهانه‌ی جنگ از مسابقات جهانی محروم میکنند یک کشور را یک دولت را به کلی ندیده میگیرند.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: نه اینکه به خاطر جنگ، به خاطر جنایت‌های جنگی، به خاطر نسل‌کشی حتی آن را محروم نمی‌کنند از ورود در میدان‌ها‌ی بین‌المللی.

امروز همه دنیا فهمیدند چرا ورزشکار ایرانی با طرف صهیونیست روبرو نمی‌شود

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امروز همه دنیا دیگر فهمیدند که ورزشکار ایرانی چرا راضی نمی‌شود با طرف صهیونیست روبرو بشود، فرمودند: در میدان، این را دیگر امروز دنیا فهمیده، چون او جنایتکار است، چون برای یک دولت جنایتکار دارد ورزش می‌کند و در میدان می‌آید، کمک به او کمک به رژیم تروریست و جنایتکار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->